Valamit valamiért – BMW X3 30e teszt

Nem egészen egy éve, hogy először teszteltem az akkor még friss és ropogós, harmadik generációs BMW X3-at. Akkor még fennakadtunk a hatalmas, körbevilágított veséin és az új hullámos, szoborszerűen lesarkított formáin, ráadásul egy nagyon más konfigurációt próbáltam, mint most: 381 lóerős sorhat és fizikát meghazudtoló összkerékhajtás. Az az autó nagyon másról szólt, mint a mostani 30e xDrive teszt alanyom, ami azt is jól mutatja, hogy hány arca tud lenni egy modellcsaládon belül egy BMW-nek. Most is combos, 299 lóerő felett ülünk, azonban itt már a villanyos oldal is erősen beleszól a vezetési élménybe. Már a lóerő adat is mutatja, hogy fejlesztés történt az előző generáció óta, és korántsem a polcon talált 7 lóerő jelenti a legnagyobb újdonságot. Hanem az immáron 19,7 kWh-s, 392 voltos akkumulátor rendszer, ami jelentős növekedés a korábbi 12 kWh-ról. Míg eddig kb. 50-55 km villanyos hatótáv volt az elvárható a BMW kompakt konnektorosától, addig ez a WLTP hatótáv mostanra 85-90 km...

Valamit valamiért – BMW X3 30e teszt

Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → Autoszektor

Ha nem irányítanánk át automatikusan, kattints ide!