A döntések 89%-a a nőké, mégis úgy érzik, figyelmen kívül hagyják őket

Ma, amikor a gazdasági válságok gyökeresen alakítják át a fogyasztói magatartást, különösen fontos megértenünk, kik irányítják valójában a választásokat. A B2W – Business to Woman legfrissebb, 2025-ös reprezentatív kutatása szerint a nők befolyása tovább nőtt: míg 2022-ben a vásárlások 85%-ában volt meghatározó szerepük, idén ez az arány már elérte a 89%-ot. Ez azt jelenti, hogy tízből kilenc alkalommal egy nő dönt arról, mit választ a család, mit vesznek meg vagy melyik márkát támogatják – ennek ellenére a legtöbb márka kommunikációja még mindig túlzottan maszkulin, vagy leegyszerűsítő sztereotípiákra épül.

A döntések 89%-a a nőké, mégis úgy érzik, figyelmen kívül hagyják őket

Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → kkvmagazin.com

Ha nem irányítanánk át automatikusan, kattints ide!