A termékoffenzíva a brémai és a kecskeméti gyárban indul. Előbbiben 2026 első negyedévében az új, elektromos GLC-vel, Magyarországon pedig a második negyedévben a még bemutatás előtt álló, EQ technológiájú C-osztállyal. Az új elektromos GLC gyártása rugalmasan, ugyanazon a gyártósoron fog zajlani, mint a Mercedes-Benz EQE, valamint a belső égésű motorral és hibrid hajtással rendelkező GLC modelleké . A local-for-local stratégiával összhangban a kínai piacra szánt hosszú tengelytávú változatok gyártása később kezdődik meg a pekingi gyárban. Az új gyártási lépések szimulálására létrehozott digitális ikrek használatának köszönhetően a szerelőüzemekben végzett kiterjedt építési és átalakítási munkálatokat gyorsan és költséghatékonyan hajtották végre, a folyamatos működés hosszabb idejű megszakítása nélkül. Az új AI-alkalmazások használata lehetővé teszi az üzemek számára, hogy tovább optimalizálják a járműgyártást, miközben ugyanazon a gyártósoron folytatják a belső égésű, a hibrid és a...
Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → Autoszektor