Employer Branding újrahangolva, 2025. november 11.

A munkáltatói márkaépítés (Employer Branding) az a folyamat, amelynek során a szervezet jelenlegi és vágyott személyiségét feltérképezzük, majd ezen értékek tudatosítása, marketingaktivitásokba, kommunikációba ültetése és működtetése, a hiányzó, de szükséges értékek kialakítása, valamint a hiányos értékek fejlesztése történik. Az Employer Branding a vállalkozások mindennapjaiban nem öncélú projektekként, hanem támogató, tervszerű folyamatként, holisztikus szemlélettel tud eredményes lenni, a HR és a marketing területek együttműködéseként, számszerűsített célokkal, időzítéssel és folyamatos visszamérésekkel. Az Employer Branding komplex gondolkodást, módszereket, aktivitásokat igényel a vállalkozások HR, marketing és kommunikációs tevékenysége során, speciális szakértelemmel, hozzáállással. TÉMÁINK Employer Branding kutatás eredményei „Légy hiteles!„ Stagnálás helyett inspiráció – munkáltatói márkaépítés a nagyvállalati érettség korszakában Kerekasztal beszélgetés: Emberközpontúság n...

Employer Branding újrahangolva, 2025. november 11.

Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → Esemény Menedzser

Ha nem irányítanánk át automatikusan, kattints ide!