A Scion története 2003-ban kezdődött, amikor a Toyota felismerte, hogy az amerikai fiatalok másra is vágyhatnak, mint amit az elnyűhetetlen Corolla vagy Camry kínálnak. A Scion az egyediség, a testreszabhatóság és a megfizethető stílus márkája lett, olyan modellekkel, mint az xB vagy az FR-S, amelyek bátran szakítottak a japán márka konzervatívabb imázsával. A Scion volt a Toyota kreatív laborja, ahol kísérletezni lehetett formával, színekkel és gondolkodásmóddal. Csakhogy az amerikai piac gyorsan változott, és miután a Scion teljesítette küldetését, 2016-ban elbúcsúzott. Talán kicsit túl korán. Most viszont, alig egy évtizeddel később a Toyota úgy látja: megérett az idő szélesíteni márkái portfolióját. A csúcskategóriás és egyedi Century kilép Japánból, és a legfontosabb luxuspiacokon indul hódító útra, a Scion név újraélesztése pedig a másik végletet hozhatja el: a fiatalos, kísérletező irányt. A Scion 01 tanulmány a szó hagyományos értelmében nem is autó, hanem négyszemélyes tere...
Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → Autoszektor