A DOOM pályatervezője szerint Don Mattrick miatt nem valósult meg egy Halo MMO!

Sőt, az Xbox One megjelenésekor az Xbox vezetőjeként tevékenykedő illetőnek köszönhető az is, hogy az Ensemble Studiosnak befellegzett. A DOOM pályatervezője, Sandy Petersen a Twitteren elmagyarázta az Ensemble Studios bezárását, ahol a 2000-es években dolgozott. Az Ensemble-t és a fejlesztés alatt álló Halo MMO-t az Xbox vezetője, Don Mattrick szüntette meg, hogy megvédje a rövid távú, profitalapú bónuszt, amelyre jogosult volt. Petersen volt felelős a Halo ősi galaxisának környezetének és történetének megalkotásáért, és elmondta, hogy a projekt fejlesztése már előrehaladott stádiumban volt, amikor törölték, amit a játék fejlesztésének korábbi beszámolói is megerősítenek. „2008-ban az Ensemble Studios megkezdte egy hatalmas, a Halo univerzumban játszódó MMO tervezését. A kódnevünk Titan volt. A játék több tízezer évvel ezelőtt játszódott volna, mielőtt a Halók beindultak és elpusztították az… Olvasd tovább... A DOOM pályatervezője szerint Don Mattrick miatt nem valósult meg egy Ha...

A DOOM pályatervezője szerint Don Mattrick miatt nem valósult meg egy Halo MMO!

Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → theGeek

Ha nem irányítanánk át automatikusan, kattints ide!