A Giulia már egy évtizede van a piacon, és míg egyesek szerint már rég túl van a csúcson, mások úgy vélik, hogy úgy öregedett, mint a jó bor. Eredetileg idén kellett volna kivonulnia a piacról, de az Alfa Romeo meggondolta magát, így az olasz 3-as sorozat riválisának gyártását a cassinói gyárban két évvel meghosszabbították. Ehhez hasonlóan a Stelvio is gyártásban marad 2027-ig. Mind a szedán, mind az SUV a Giorgio platformon alapul, amelyet az egykori FCA Group fejlesztett ki 1 milliárd eurós beruházással, Sergio Marchionne vezetésével. A döntést Santo Ficili vezérigazgató jelentette be a frissített Tonale bemutatója során. A Giulia és a Stelvio még csak nem is a legrégebbi modellek a Stellantis kínálatában. A Fiat Panda 2011 óta kapható, míg az Atlanti-óceán túloldalán a 2010-ben piacra dobott Dodge Durango csak 2029-ben kerül lecserélésre. A Giulia és a Stelvio a tervezettnél hosszabb ideig maradnak a piacon, mert utódmodelleiket úgy alakítják át, hogy azok belső égésű motorokkal...
Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → Autoszektor