Oroszország rákattant a ratrakgyártásra

Az UMG cégcsoport cseljabinszki gyárában szerelik össze a havas sípályák karbantartására használt RT-6 ratrakokat, s már le is „gördült” a gyártósorról az első nyolc nehézgép. Az orosz szaksajtó úgy tálalja az eseményt, hogy ezzel fontos mérföldkőhöz érkezett az orosz nehézgépipar, mert az RT-6 nem csupán egy új, első orosz ratrak modell, hanem stratégiai válasz az importfüggőségre. A ratrak kapta azt a feladatot, hogy felváltsa a külföldi gyártású hókarbantartó gépeket, amelyekhez nehézkes az alkatrészellátás, különösen az elzárt, arktikus régiókban. Az RT-6 révén Oroszország immár saját technológiával képes ellátni ezeket a területeket. Az RT-6 - mint írják - a hómezők univerzális katonája, sokoldalú gép, amelyet kifejezetten a zord téli körülmények közötti munkavégzésre terveztek. Főbb felhasználási területei: sípályák és téli sporthelyszínek előkészítése, téli utak kialakítása és karbantartása, teherfuvarozás extrém hidegben, különösen az Arktiszban, illetve a repülőterek és köz...

Oroszország rákattant a ratrakgyártásra

Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → Autoszektor

Ha nem irányítanánk át automatikusan, kattints ide!