Geopolitika, fenntarthatóság és maguk a fogyasztók – ezek az autóipar legnagyobb kihívásai, derült ki a KPMG felméréséből

A KPMG 25. Global Automotive Executive Survey kutatása szerint az autóipar fordulóponthoz érkezett: a technológiai változások, a geopolitikai feszültségek és a fenntarthatósági elvárások egyszerre formálják a piacot. A vállalatoknak a digitalizáció, az adatvezérelt működés és a regionális reziliencia jelenthetik a jövő kulcsát. A Geopolitika, fenntarthatóság és maguk a fogyasztók – ezek az autóipar legnagyobb kihívásai, derült ki a KPMG felméréséből bejegyzés először NRGreport-én jelent meg.

Geopolitika, fenntarthatóság és maguk a fogyasztók – ezek az autóipar legnagyobb kihívásai, derült ki a KPMG felméréséből

Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → NRGreport

Ha nem irányítanánk át automatikusan, kattints ide!