Ezek az autóipar legnagyobb kihívásai, derült ki a KPMG felméréséből

Az autóipar fordulóponthoz érkezett és úgy néz ki, hogy nem minden vállalat áll készen a változásra. Azonban, ha az öt legfontosabb kulcstényezőre odafigyelnek az iparág vezetői, akkor nagyobb eséllyel vezethetik át vállalatukat a nehéz időkön: (1) stratégiai újragondolás: mennyiségi skálázhatóság, innovációs sebesség és vevői érték újradefiniálása; (2) digitális stratégia kézben tartása; (3) valós idejű, adatvezérelt működés; (4) regionális reziliencia kialakítása; (5) ökoszisztéma-építés. A fotó csak illusztráció. Forrás: Fiat Mi okozhatja ezeket a nehéz időket? A felmérésből résztvevők elmondták, hogy ők mit látnak a legnagyobb kihívásnak az autóiparban. A válaszok rávilágítanak arra, hogy fontosnak tartják az ESG szemléletet, azonban az abban jelentős szerepet játszó beszerzési láncok dekarbonizációja a válaszadók 38%-ánál nehézségként jelenik meg. A KPMG tanulmányából kiderült, hogy a geopolitikai kihívások, a feszültségek növekedése és egy vámháború jelentős negatív hatással v...

Ezek az autóipar legnagyobb kihívásai, derült ki a KPMG felméréséből

Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → Autoszektor

Ha nem irányítanánk át automatikusan, kattints ide!