Ez lehet a játékipar egyik legnagyobb „mi lett volna, ha” története: ha a Konami nem szól közbe, ma talán egészen másképp nézne ki ez az iparág. Kojima Hideo ugyanolyan meglepődött, mint mindenki más, amikor a héten kiderült, hogy egy, a Mátrix franchise alapján készülő játék fejlesztésére kérték fel, mivel senki sem jelezte számára, hogy bármiféle egyeztetés történt volna a Wachowski testvérek és a Konami között. A Metal Gear és a Death Stranding alkotója most tisztázta Christopher Bergstresser néhány nappal ezelőtti nyilatkozatát, aki 1996 és 2002 között a Konami stratégiai tervezésért és üzletfejlesztésért felelős alelnöke volt. Kojima az X-en (Twitteren) azt írta, hogy 1999-ben kölcsönös rajongóként e-maileztek a Wachowski testvérekkel, majd később találkoztak is, amikor a rendezők Japánba utaztak a Mátrix japán premierjének promóciójára. Úgy… Olvasd tovább... Kojima beismerte: nem is tudta, hogy lehetősége lett volna Mátrix-játékot fejleszteni!
 
      Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → theGeek