Úgy véli, hogy eddig üzleti szintű élményt kínált a Microsoft gazdaságos árcédulával, és a változások kedvezni fognak a redmondi techóriásnak. Október elsején a Microsoft közölte, hogy drasztikus, 50%-os áremelést hajtott végre az Xbox Game Pass Ultimate-en, ami arra késztetett néhány felhasználót, hogy tömegesen mondják fel előfizetésüket, de vajon a Microsoft valóban stratégiai hibát követett el? Egy veterán játékelemző, Joost van Dreunen, a SuperData Research (amelyet 2018-ban a Nielsen Media Research felvásárolt) korábbi alapítója, legújabb SuperJoost Playlist hírlevelében egy árnyaltabb elemzést nyújtott. Van Dreunen egy korábbi Xbox-alkalmazott véleményét idézi. Egy ilyen jelentős áremelés a fogyasztók szemszögéből nem tűnik jó megoldásnak, de az elemző rámutat, hogy a Game Pass eddig egy olyan modellt kínált, amelyet fordított légitársasági gazdaságnak lehetne nevezni. Az analógia arra utal, hogy a… Olvasd tovább... Xbox Game Pass: egy elemző szerint az új formula beválhat!
 
      Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → theGeek