A 2025-ös Japán Mobilitási Show-n a Toyota-csoport bemutatta új struktúráját, amelyben a Century márka fog a csúcson állni, mint a Bentley és a Rolls-Royce riválisa. Korábban a Lexus volt a hierarchia csúcsán, de a mostani váltással az 1989-ben alapított prémiummárka nagyobb szabadságot élvezhet és egy új, agresszívebb irányvonalat követhet a termékportfoliója kialakításakor, természetesen ugyanolyan nagy hangsúlyt fektetve a minőségre és megbízhatóságra, mint korábban. A Lexus ezt az új, Discover (felfedezés) névre keresztelt korszakát számos új koncepciójárművel indította el Tokióban. „A Centuryvel az exkluzív, ultraluxus-szegmensbe lépünk be” – mondta Simon Humphries, a Toyota-csoport márka- és dizájnigazgatója a Tokiói Autószalonon. „A Lexusnak így most már lehetősége van arra, hogy megerősítse ígéretét a mainstream luxusszegmensben. Ez az ígéret pedig a felfedezés: függetlenül, magabiztosan gondolkodni; kalandosnak és innovatívnak lenni, és megkérdőjelezni a luxus fogalmát a pi...
Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → Autoszektor