A késési biztosításra kevesebbszer volt szükség, mint azt a tavalyi menetrendszerűségi adatok alapján várni lehetett - közölte MÁV-csoport vezérigazgatója a Facebook-oldalán csütörtökön. Hegyi Zsolt posztjában arról számolt be, hogy a 10 miniszteri vállalás keretében elindított késési biztosítás nyár eleji bevezetése óta, az elmúlt szűk 5 hónapban több mint 760 ezer esetben, mintegy félmilliárd forint értékben fizették vissza a jegyár felét utasaiknak, miután a járatuk (vonatuk vagy buszuk) 20 percnél többet késett."Természetesen egy vasutasnak, volánosnak minden késés sok"- fogalmazott a vezérigazgató, hozzátéve, hogy ez az összeg elmarad azoktól a számításoktól, amelyeket a 2024-es főszezon késési adataira alapoztak, a kérdéses időszak jegyárbevételének mindössze 1,3 százalékát tette ki.Kifejtette, hogy a késések számát és arányát igyekeznek többféle tudatos beavatkozással...
Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → Mohácsi Újság