Épül, szépül a közvetlen AMADA-leányvállalat Budapesten

A karbantartást gyakran tekintik valamiféle szükségszerű rossznak, pedig egy meghibásodás és a vele járó nem tervezett leállás a munka elnyerésével járó teljes nyereséget elviheti. Egy prémium gyártó, mint az AMADA, szeretné a lehető legnagyobb segítséget megadni a vállalkozásoknak, ezért a magyarországi leányvállalat megalakulásakor a legnagyobb hangsúlyt a karbantartási munka stabilizálására fektették. Egy év elmúltával már érdemes rákérdezni, milyen rendszer épült ki. Magyar Zsolt és Major István, az AMADA Hungary Kft. szervizmérnökei, valamint Mihály László értékesítési képviselő készségesen válaszoltak a kérdéseinkre. Tovább

Épül, szépül a közvetlen AMADA-leányvállalat Budapesten

Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → Techmonitor

Ha nem irányítanánk át automatikusan, kattints ide!