Ezt most ingyen osztja a Kia, a felhasználók imádják

Az elektromos mobilitásra való áttérés közepén nosztalgiahullám éri el az autósokat: a benzin összetéveszthetetlen illata, a régi benzinkutak melankóliája és a hőmotorok varázsa. Ebben a forgatókönyvben a Kia Finlandia mindenkit meglepett egy kezdeményezéssel. A marketing hadművelet főszereplője egy légfrissítő, amely nemcsak alakja miatt tűnik ki – egy tartály, amely azonnal emlékeztet a benzines marmonkannára –, hanem mindenekelőtt illata miatt, amely egy összetett érzékelési szimfóniát alkot: a motorolaj, a fém, a jázmin és a nyírkátrány jegyei dominálnak és összefonódnak benne. Ez a karakteres illat képes felidézni egy autóműhely hangulatát, de anélkül, hogy túlságosan invazív vagy kellemetlen lenne. Ez a stratégia ragyogó példa arra, hogy a marketing hogyan válhat egy korszakos változás szócsövévé. A Kia tehát felismeri a hagyományos vezetéshez kapcsolódó érzelmek súlyát és folytonosságot kínál, amely túlmutat az egyszerű technológiai innováción. Egy olyan iparágban, ahol a jöv...

Ezt most ingyen osztja a Kia, a felhasználók imádják

Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → Autoszektor

Ha nem irányítanánk át automatikusan, kattints ide!