Reklámfilm készítés – amikor egy 2D–3D karakter eladja a sztorit

Reklámfilm készítés Nem tudom, más hogy van vele, de nekem a reklámfilm készítés mindig egy furcsa keveréke az őrületnek meg a játéknak. Az ember kitalál valamit a fejében – egy figurát, egy gesztust, egy mozdulatot –, és aztán napokon, heteken át próbálja életre kelteni. Mert a reklámfilm készítés, főleg ha karaktert is építesz, nem csak technika. Az maga a teremtés. Amikor egy 2D- vagy 3D-karakter elkezd beszélni, nézni, mozogni, és hirtelen azt érzed, hogy van lelke. Na, ott kezdődik az igazi reklámfilm készítés. A reklámfilm készítés új arca Régen minden reklámfilm úgy indult, hogy volt egy színész, egy termék meg egy forgatókönyv. Ma meg egy rajz. Egy mozdulat. Egy karakter. Egy kis szögletes fejű figura, egy mozgó gumiabroncs, egy emberi vonású kabala. A 2D–3D karakterekkel készült reklámfilm nem játékfilm, nem rajzfilm, hanem a kettő között lebeg. Valahol ott, ahol a márka identitása és a néző szimpátiája találkozik. Egy jó karakter olyan, mint egy márkanév: elég ránézni, és ...

Reklámfilm készítés – amikor egy 2D–3D karakter eladja a sztorit

Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → creativespot.hu

Ha nem irányítanánk át automatikusan, kattints ide!