A sötét fantázia gyökerei, amikre nem gondolnál – Miyazaki ihletései a táblás és szerepjátékok világából

Nyilvánvaló, hogy a Dark Souls és a Berserk között sok a párhuzam, de azt kevesen találnák ki, mi adta a játék igazi alapjait. A rendező, Hidetaka Miyazaki elárulta: gyerekkori kedvencei, táblás játékok és lapozgatós RPG-k — mint a Dragon Pass vagy a Fighting Fantasy — formálták a vízióját. Aki olvasta a Berserket, vagy csak beleásta magát a Dark Souls-széria és leágazásai háttérvilágába, tudja: a FromSoftware kultikus akció-RPG-it erős hatás érte Kentaro Miura mangájától. Számos ellenfél, fegyverkoncepció és környezeti motívum visszhangozza az alapanyagot. Csakhogy Miyazaki munkáit nem kizárólag — sőt, nem is elsősorban — ez ihlette, hanem olyan források, amelyekkel a legtöbb játékos alig találkozott. Az Udon 2013-as artbookja, a Dark Souls: Design Works fejlesztői interjút is közöl, amelyben a rendező elmondja, hogy fantáziavilágainak jókora… Olvasd tovább... A sötét fantázia gyökerei, amikre nem gondolnál – Miyazaki ihletései a táblás és szerepjátékok világából

A sötét fantázia gyökerei, amikre nem gondolnál – Miyazaki ihletései a táblás és szerepjátékok világából

Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → theGeek

Ha nem irányítanánk át automatikusan, kattints ide!