Nem mindenki van oda a játékiparban a mesterséges intelligenciáért, ami érthető, hiszen bizonyos szemszögből tényleg nem érdemes alkalmazni… Ahogy közelítünk 2025 vége felé, az MI egyre inkább minden iparágban, így a játékfejlesztésben is vita tárgyává válik. A játékipar már régóta használja az MI-t a virtuális világainak feltöltésére. Azonban az elmúlt években a generatív (tartalomalkotó) MI valódi robbanásszerű terjedésével, valamint a játékok költségvetésének és fejlesztési időtartamának egyidejű megugrásával néhány fejlesztő azt vizsgálja, hogy ez felhasználható-e a költségek és a gyártási idő csökkentésére. A WCCFTech interjújában az Epictellers Entertainmenttel, egy indie csapattal a hamarosan megjelenő cRPG-ről, az Starfinder: Afterlightról beszélgettek. Kikérdezték a spanyol csapat véleményét erről a kényes kérdésről is. Richard Pillosu, a cég vezérigazgatója és társalapítója egyértelműen fogalmazott: szívesen venné, ha az MI segítene neki… Olvasd tovább... Egy játékfejlesz...
Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → theGeek