Meghan Morgan Juinio, a Santa Monica Studios korábbi termékfejlesztési igazgatója szerint a játékipar túlságosan rákattant a látványra és a technikai pompára, miközben elfelejtette, miért is játszunk: hogy jól érezzük magunkat. A volt God of War-producer szerint ideje visszatérni az alapokhoz. A nyugati játékipar soha nem látott válságban van. A COVID-időszak utáni összeomlás óta több mint 45 ezer munkahely szűnt meg, miközben a fejlesztési költségek az egekbe szöktek, és a játékosok szokásai is megváltoztak. A hatalmas költségvetésű blockbusterek egyre kevésbé tűnnek fenntarthatónak, miközben a kisebb csapatok, mint a Clair Obscur: Expedition 33 vagy a Peak alkotói, virális sikereikkel a több milliárdos vállalatokat is zavarba hozzák. Felmerül a kérdés: képesek lesznek-e a nagy kiadók – mint az Electronic Arts, az Activision Blizzard vagy az Ubisoft –… Olvasd tovább... Ex-God of War vezető: „a játékoknak ismét szórakoztatónak kell lenniük!”
Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → theGeek