A China EV DataTracker adatelemző szolgálat szerint a BYD-csoport szeptemberi eladásai 5,9 százalékkal csökkentek az előző év azonos hónapjához képest. Ez a visszaesés két hónapnyi stagnálást követ: júliusban és augusztusban az eladások gyakorlatilag nem változtak. A harmadik negyedévben a BYD-csoport összesen 1 105 591 járművet értékesített világszerte, ami 2,1 százalékos csökkenést jelent az előző évhez képest – ez az első negyedéves visszaesés 2020 óta. A csökkenés fő oka a konglomerátum névadója, maga a BYD márka, amely önmagában négyszázalékos csökkenést könyvelt el. Szeptemberben 11,4 százalékkal esett vissza, folytatva az augusztusi 3,6 százalékos csökkenést. A plug-in hibrid (PHEV) modellek eladásai különösen gyengén teljesítettek. A PHEV-eladások 23,7 százalékkal estek vissza, de közben a BEV, vagyis tisztán elektromos autók eladásai 31,4 százalékkal nőttek. A PHEV-eladások gyakorlatilag április óta folyamatosan csökkennek. A BYD különösen a hazai piacán, Kínában küzd nehéz...
Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → Autoszektor