Final Fantasy VII remake: az időkitöltő dolgok jók a rendezők szerint!

Hamaguchi Naoki, a Final Fantasy VII Remake trilógia rendezője szerint más szemszögből kell nézni a játék hosszával és tempójával kapcsolatos kritikákat. A Final Fantasy VII Remake az eredeti játék első nyolc óráját bővítette ki egy körülbelül harmincórás, nagyívű RPG-vé. Bár tartalmazott néhány elhanyagolható mellékküldetést, ezek hozzájárultak a történet mélyítéséhez, a karakterek közötti kapcsolatok kibontásához és a világ iránti kötődés kialakításához. A kiegészítések így érzelmileg erősebbé tették az élményt. Ezzel szemben a Final Fantasy VII Rebirth az eredeti második felvonást vette alapul, és több mint ötven órányi nyílt világú játéktartalommal bővítette. Nemcsak az opcionális toronymászás vagy a chocobo-lopakodás miatt tűnhetett hosszúnak – még a fő történeti szálon maradva is meg kellett küzdenünk Cait Sith dobozdobálós szekvenciájával, egy túlnyújtott záró dungeonnel és egy olyan cselekménnyel, ahol… Olvasd tovább... Final Fantasy VII remake: az időkitöltő dolgok jók a r...

Final Fantasy VII remake: az időkitöltő dolgok jók a rendezők szerint!

Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → theGeek

Ha nem irányítanánk át automatikusan, kattints ide!