A God of War Ragnarök producere odaszól az iparnak: ne csak az óriás-AAA-kra nézzünk – az Astro Bot- és Split Fiction-féle kreatív kockázatok hozzák vissza az életet!

A God of War Ragnarök egyik producere szerint a játékiparnak gyakrabban kellene példát vennie az Astro Bothoz és a Split Fictionhöz hasonló címekről. A nagy kiadók felé azt az üzenetet fogalmazta meg, hogy merjenek kockáztatni kisebb, kreatívabb projektekkel, miközben az AAA-játékokról sem szükséges lemondani. A God of War Ragnarök producere tanácsokat küld az iparágnak. Manapság egy AAA-játék megjelentetése kifejezetten kockázatos vállalkozás. Az elszálló költségvetések és a hosszú fejlesztési idők miatt a jelenlegi iparági környezet rákényszeríti a fejlesztőket, hogy kereskedelmi sikert érjenek el, különben a projekt nem térül meg. A God of War Ragnarök esetében a költségek meghaladták a 200 millió dollárt, és bár a játék több milliós eladásokat produkált, a hasonló nagyságrend sok kisebb stúdiót elriaszt. Meghan Morgan Juinio, a Santa Monica Studio korábbi… Olvasd tovább... A God of War Ragnarök producere odaszól az iparnak: ne csak az óriás-AAA-kra nézzünk – az Astro Bot- és Sp...

A God of War Ragnarök producere odaszól az iparnak: ne csak az óriás-AAA-kra nézzünk – az Astro Bot- és Split Fiction-féle kreatív kockázatok hozzák vissza az életet!

Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → theGeek

Ha nem irányítanánk át automatikusan, kattints ide!