Robot segíti a látogatókat a CUPRA Garage-ban és a MOONCITY-ben

A látogatók időszaktól függően hol a belvárosi CUPRA Garage-ban, hol a budaörsi MOONCITY-ben találkozhatnak a robottal, ami kiegészíti a munkatársak munkáját. A robot képes alapvető tájékoztatást nyújtani a bemutatott modellekről, az aktuális eseményekről, valamint a szalon szolgáltatásairól – mindezt természetes, barátságos kommunikációs stílusban. Jelenleg 56 nyelven képes kifogástalan tájékoztatást nyújtani. „Célunk, hogy az ügyfelek minden látogatása élménnyé váljon, és ehhez a technológia adta lehetőségeket is bátran kihasználjuk” – mondta el Rozgonyi Ádám a CUPRA márkaigazgatója. „A robot nem helyettesíti munkatársainkat, hanem új, innovatív dimenziót biztosít a személyes ügyfélkapcsolatnak. „Magyarország vezető autó-importőreként élén járunk az innovációban is és minden módon arra törekszünk, hogy ügyfeleinket a legjobban tudjuk kiszolgálni.” – tette hozzá Wachtler Tamás, a Porsche Hungaria ügyvezető igazgatója. Az új megoldás nemcsak az ügyfélkiszolgálást teszi modernebbé, h...

Robot segíti a látogatókat a CUPRA Garage-ban és a MOONCITY-ben

Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → Autoszektor

Ha nem irányítanánk át automatikusan, kattints ide!