A The Outer Worlds 2 nem „csak” extrát kap: a harmadik nézet Obsidian-féle iránytű, amiért az Xbox egyik legjobb stúdiója maradhat

Nem puszta kipipálós funkcióról van szó a The Outer Worlds 2-nél: ez egy szándéknyilatkozat arról, miért tartják sokan az Obsidiant az Xbox egyik legjobb csapatának. A rajongói visszajelzések meghallgatása és a megvalósíthatóság alapos mérlegelése után a stúdió úgy döntött, hogy az új RPG-be beépíti a külső nézetet is. A Bethesda álomszerű világokra felfűzött, emlékezetes kalandjaival milliók szívét hódította meg, ám a kamerakezelés rendre vitát szült a rajongók között: miközben a belső nézet élménye ritkán kap kritikát, sok játékos szerint a harmadik személyű nézőpont még mindig csiszolásra szorul. Az Obsidian épp ezért a fejlesztés korai szakaszában még komolyan fontolgatta, hogy a The Outer Worlds 2-ből kihagyja a külső nézetet, és az erőforrásokat más területekre csoportosítja. Végül azonban irányt váltottak, és a döntés háttere kiválóan rávilágít… Olvasd tovább... A The Outer Worlds 2 nem „csak” extrát kap: a harmadik nézet Obsidian-féle iránytű, amiért az Xbox egyik legjobb s...

A The Outer Worlds 2 nem „csak” extrát kap: a harmadik nézet Obsidian-féle iránytű, amiért az Xbox egyik legjobb stúdiója maradhat

Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → theGeek

Ha nem irányítanánk át automatikusan, kattints ide!