A japán zseni, akit mindenki elkerült – Kojima furcsa promóciós akciója csúfos kudarccal indult!

„Kerültek minket.” – mondta Hideo Kojima, akinek zsenialitását még Tokió utcáin sem ismerték fel elsőre. A Kojima Productions különleges módon próbálta népszerűsíteni legújabb játékát: zsebkendőcsomagokat osztogattak, de alig akadt, aki elfogadta. Hideo Kojima már javában tervezi a jövőt, és több új projektet is előkészített. Ugyanakkor volt ideje visszatekinteni a közelmúlt egyik legkülönlegesebb játékára, a Death Stranding 2-re is – a fejlesztéstől a promóción át egészen a megjelenésig. E visszaemlékezés során árulta el a Metal Gear atyja azt a szokatlan marketingötletet, amely a játék bemutatásához kapcsolódott. A japán An-An magazinnak adott interjúban (az Automaton közvetítésével) Kojima elmesélte, hogy a Kojima Productions három tokiói helyszínen – Ikebukuro, Akihabara és Shinagawa környékén – zsebkendőcsomagokat osztogatott a játék népszerűsítésére. A csomagoláson egy QR-kód vezette a járókelőket a YouTube-on… Olvasd tovább... A japán zseni, akit mindenki elkerült – Kojima f...

A japán zseni, akit mindenki elkerült – Kojima furcsa promóciós akciója csúfos kudarccal indult!

Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → theGeek

Ha nem irányítanánk át automatikusan, kattints ide!