Készül az elektromos Ferrari, a maranellói gyár teljesen új E-épületében (E-Building) javában zajlik az elektromos modell fejlesztése. Nem kell megijedni, a márka továbbra is gyárt V6, V8 és V12 motorral szerelt fenevadakat. Csak jelzésképp kitették az elektromos hozzávalók gyártósorának közepére a márka teljes kínálatát az Amalfitól a Roma Spiderig (Úristen, milyen vad testközelből a 849 Testarossa!) Lesz rá vevő? Az olasz márka bemutatta a sajtónak az Elettrica (végleges nevet később kap a kocsi) főbb alkatrészeit (elektromos hajtótengelyek, villanymotorok, akkumulátor, inverter) és futóművét. Ez a modell mérföldkő a márka többféle energiaforrást felhasználó stratégiájában, amely magában foglalja a belső égésű motorokat, a különböző hibrid- és immár teljesen elektromos hajtásokat. Tele kétségekkel érkeztem meg Maranellóba, ahol korábban még nem jártam soha. Sőt, hiába vezettem több mint kétezer különböző autót egyre hosszabbnak tűnő pályám alatt, Ferrari nem volt köztük. Szégyelle...
Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → Autoszektor