Az elektromos autókról gyakran az jut eszünkbe, hogy innovatívak, de bonyolultak. A Peugeot ezt a téves nézetet állítja a fejet tetejére: a márka fejlesztéseinek célja az egyszerűség. Az akkumulátor-előfűtés például egy sokakat érintő problémára kínál praktikus megoldást. Hidegben ugyanis az akkumulátor belső kémiai folyamatai lassulnak, ezért az akkupakk a töltést is csak lassabban képes felvenni. Az E-3008 és E-5008 modellek esetében bevezetett rendszer húsz perc alatt akár tíz Celsius-fokkal növelheti az akkumulátor hőmérsékletét, így amikor a vezető a gyorstöltőhöz csatlakoztatja a járművet, a töltés már eleve kedvezőbb feltételekkel, azaz gyorsabb áramfelvétellel indul. Ennek a gyakorlati haszna az, hogy kevesebb időt kell várakozni a töltőponton. Az a villanyautós, aki rendszeresen megy hosszabb távokat, és közben nyilvános gyorstöltőknél tölti akkucsomagját, havonta akár öt-hat órát is megtakaríthat ezzel a megoldással. A rendszer praktikussága más szempontból is megmutatkozi...
Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → Autoszektor