A Ghost of Yotei sikerét követően a Sucker Punch vezetője, Brian Fleming elárulta, hogy a stúdió továbbra sem tervezi párhuzamos projektek indítását, hanem kizárólag egyetlen játékra koncentrál. A Ghost of Yotei megjelenése után a VGC interjút készített Brian Fleminggel, a Sucker Punch Studio vezetőjével és társalapítójával. Fleming szerint a Bellevue-ben működő Sony-stúdió továbbra is egyetlen projekt fejlesztésére összpontosít, ahelyett hogy több játékon dolgozna egyszerre. A vezető arról is beszélt, hogy a csapatnak nemcsak a rajongók elvárásaival, hanem a belső nyomással is meg kell küzdenie, amikor új irányokat keresnek. „Az igazság az, hogy bármit is csinálunk legközelebb – akár a Ghost folytatását, akár a Sly-hoz való visszatérést – a döntést az befolyásolja leginkább, hogy nagyra értékeljük a fókuszt és az iterációra fordított időt. Ez pedig… Olvasd tovább... Sucker Punch: továbbra is egyszerre csak egy játék készülhet?
Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → theGeek