Octavia RS teszt: nyugodt erő

Hogy néz ki? 2024 nyarán frissült a 4,7 méter hosszú (szélessége 1,8 méter, magassága 1,5 méter), 2,7 méter tengelytávú cseh kompakt kombi. Az RS jegyek mellett alapáron mátrixos LED-fényszórókat ad, sportosabbak a lökhárítók, fekete a hűtőrács, szögletesek a kipufogóházak, filigrán a diffúzor, pirosak a féknyergek és látványosak az új felnik (a legkisebb is 18-as). A tesztautón 19 hüvelykes “Elias” fantázianevű felnik és Bridgestone Potenza gumik feszítettek. Belül minden rendben van, a sportos hangulatot elegáns kiegészítők teszik teljessé, a műszerfal egy részét például az ülés alcantara kárpitjával burkolták. A memóriás, gerincbarát sportülések jól tartanak, a fejtámaszokat integrálták, a hosszú utakon masszázs lazítja a sofőrt. Ha igazi ötajtós családi autóra van szükség, az Octavia pont az: hátul sem kell nyomorogni (sőt, ott is külön vezérlehető a klíma és az ülésfűtés). Hosszabb úton is autóztunk négyesben, sőt hármasban úgy is, hogy közben az országúti bringám ott figyelt m...

Octavia RS teszt: nyugodt erő

Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → Autoszektor

Ha nem irányítanánk át automatikusan, kattints ide!