Azt írták, hogy a bővülést elsősorban a kiskereskedelmi üzletág hajtotta 21 százalékot meghaladó mértékben, ugyanakkor a korábbi negyedévek elmaradását ledolgozva a nagykereskedelmi üzletág eladásai is 2,5 százalékkal meghaladják az egy évvel korábbit. A használtautó-eladások 45,2 százalékkal 2766-ra nőttek. Az üzletág annak ellenére teljesített jól, hogy a bázisidőszakban egyedi hatások - a japán márkák (Toyota, Suzuki, Nissan) tavaly márciusban záródó kampányai - miatt az akkori időszakban jelentősen megugrott az értékesítés. Az AutoWallis mobilitási szolgáltatások üzletágánál 5,8 százalékkal közel 300 ezerre nőtt a bérleti események száma, míg a bérleti napok száma 16,8 százalékos növekedés mellett 183 433-ra bővült. A csoport átlagos flottamérete 4,6 százalékkal 4032 darabra emelkedett az év első kilenc hónapjában. Ormosy Gábor vezérigazgató a harmadik negyedéves értékesítési adatokról elmondta: a régió 17 országában már 30 márkát képviselő AutoWallis teljesítményéhez az organik...
Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → Autoszektor