Megedződtek a magyar vállalkozások a permakrízis korában

Ötödik éve tart a bizonytalanság kora. A magyar vállalkozások számára ez komoly tehertétel, azonban úgy tűnik a kihívások nem gyengítik, hanem megedzik őket. Idén másodszor készítettünk nagymintás vállalati felmérést, 2044 cégvezető válaszai szerint a fejlesztések fókuszában a piacépítés, a termékfejlesztés és a minőségi fejlesztés áll. A vállalkozások nézőpontjából nem látszik a gazdaság fejlődésének megrekedése. A piac kemény, de jól működik: a kereslet esésére és a költségek növelésére a cégek piaci pozícióik erősítésével és működésük minőségének javításával reagálnak. A verseny az agilisabb, az egyediség kiépítésére törekvő, a vevői kapcsolatokat erősítő cégeket jutalmazza.

Megedződtek a magyar vállalkozások a permakrízis korában

Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → Portfolio

Ha nem irányítanánk át automatikusan, kattints ide!