A Team Ninja és a PlatinumGames így elérheti, hogy a játékosok ne érezzék úgy, hogy igazságtalanul vallottak kudarcot. A korábbi Ninja Gaiden után folytatódik a kihívás mértéke. Minél idősebbek leszünk, annál inkább vágyunk a kihívásokra, és már sok történetet hallottunk a franchise brutális nehézségéről, ami miatt úgy gondoljuk, hogy sosem késő beállni a sorba, akik kíváncsiak erre a játékra. A két rendező, Nakao Yuji és Hirayama Masakazu az Automatonnak adott interjújában többször is hangsúlyozta, hogy a tisztességesség kulcsfontosságú ahhoz, hogy a nehéz játékok szórakoztatóak legyenek, és ne csak magas vérnyomást okozzanak. Nakao elmagyarázza, hogy a Team Ninja és a PlatinumGames nemcsak arra koncentrált, hogy az akció kielégítő legyen, hanem arra is, hogy a fejlesztés központi eleme legyen a hátrányos helyzet leküzdésének katartikus élménye. Hirayama… Olvasd tovább... Ninja Gaiden 4: a fejlesztőknek az is fontos volt, hogy fairnek érződjön a játék!
Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → theGeek