Nem véletlen, hogy a Ghost of Yotei ennyi lehetőséget kínál a mászásra: a Sucker Punch célja az volt, hogy a játékosok a saját tempójukban fedezhessék fel Hokkaido vad tájait. Jason Connell kreatív igazgató szerint ez az egyik legfontosabb alapelve a játéknak – a teljes szabadság érzése. A Ghost of Yotei két kulcseleme azonnal megragadta a játékosok figyelmét: a lenyűgöző, nyílt világ és az a lehetőség, hogy azt nyugodt tempóban fedezhessék fel. A főhős, Atsu, gyalog, lóháton vagy akár mászással is bejárhatja Ezo tartomány különböző vidékeit. A mászás kulcsszerepet kapott a fejlesztés során, mert a Sucker Punch szerint ez tökéletesen illeszkedik a játék egyik alapelvéhez: a szabadság élményéhez. Jason Connell, a játék kreatív igazgatója a GamesRadar-nak adott interjúban beszélt arról, hogy ez a szabadságérzet miként… Olvasd tovább... A Ghost of Yotei megmászhatatlan szabadsága: miért fontos a hegyekre mászni?
Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → theGeek