Eddig tartott: a kezdeti lelkesedés idején egyre népesebb lett az elektromos versenyzés a kettő és négykerekűek között, a Formula E, Extreme mellett már a TCR-ben is villanyautók száguldoztak, de aztán elkezdett ritkulni a mezőny. Idén Megszűnik a Moto E. Az elektromos túraautók sorozata után a kétkerekűek gyorsasági motoros világbajnoksága, a Moto-E kategória sem folytatódik a 2026-os szezonban. Az ok egyszerű, a piac nem az elképzeléseknek megfelelően fejlődött és az érdektelenség miatt a gyártók nem látják értelmét a sorozat folytatásának. Mert a lényeg ugye az, hogy a ringeken futó gépekkel hétköznapi vevőket toborozzanak, ám ez az elmúlt hét évben nem sikerült, bár egyre több márka száll be az utcai az elektromos motorkerékpárok versenyébe. Ezt tudják az elektromos versenymotorok A 2013-ban indult a FIM eRoad Verseny Világkupa, majd hat évvel később az ugyancsak elektromos motorkerékpárok sorozata, a MotoE Világbajnokság indulásakor a versenyzők az Energica Motor Company által ...
Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → Autoszektor