Radó Mátyás: Mit jelent ma Magyarországon valójában az omnichannel felkészültség?

Pillanatfelvétel készült a hazai kereskedelmi élmezőny omnichannel érettségéről, arról, ami a színfalak mögött valóban ebből látható. Mintegy 30 vezetői mélyinterjú, kérdőíves felmérés és szakértői értékelés készült el HungarEcomm Stars díj keretében - a részletekről (a kvalitatív kutatásról, az összevetésekről és mérlegekről, a kitekintésről és feladatokról) hosszú és alapos beszámolót írt a Kosárértéknek Radó Mátyás, a kutatás motorja. Radó Mátyás: Mit jelent ma Magyarországon valójában az omnichannel felkészültség?

Radó Mátyás: Mit jelent ma Magyarországon valójában az omnichannel felkészültség?

Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → Kosárérték

Ha nem irányítanánk át automatikusan, kattints ide!