Híd az elmélet és a gyakorlat között – Az MTA Közoktatás-fejlesztési Kutatási Program eredményei

A Közoktatás-fejlesztési Kutatási Program célja, hogy a kutatási eredmények ne csupán elméleti tanulmányok, hanem a gyakorlatban is használható eszközök formájában jussanak el a pedagógusokhoz. Miben látja ennek a törekvésnek a legnagyobb jelentőségét a mai oktatási környezetben? S.É.: Ez a kutatási program 2015-ben indult. A program legnagyobb jelentősége abban rejlik, hogy áthidalja a szakadékot az elméleti […] A cikk Híd az elmélet és a gyakorlat között – Az MTA Közoktatás-fejlesztési Kutatási Program eredményei eredetileg a Modern Iskola oldalon jelent meg.

Híd az elmélet és a gyakorlat között – Az MTA Közoktatás-fejlesztési Kutatási Program eredményei

Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → Modern Iskola

Ha nem irányítanánk át automatikusan, kattints ide!