Az ügyfélszolgálatok hangfelvétel-készítési kötelezettsége és az arról való tájékoztatás adatvédelmi megfelelőségének kérdése

A Fogyasztóvédelmi Jog Online szakfolyóiratban megjelent írás a NAIH határozatát elemzi. A telefonos eléréssel működtetett ügyfélszolgálatot biztosító vállalkozásoknak nem elégséges csupán a fogyasztóvédelemi jogszabályoknak történő megfelelés biztosítása, ugyanis tevékenységük végzése során elengedhetetlenül sor kerül a fogyasztók személyes adatainak kezelésére, amellyel összefüggésben kötelezően alkalmazandóak az általános adatvédelmi rendelet, a GDPR szabályai is.

Az ügyfélszolgálatok hangfelvétel-készítési kötelezettsége és az arról való tájékoztatás adatvédelmi megfelelőségének kérdése

Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → Jogászvilág

Ha nem irányítanánk át automatikusan, kattints ide!