Radó Mátyás: Ki köti gúzsba a magyar e-kereskedő expanziós álmait?

A növekedés a vállalatok életelixírje. Az expanzió vonzóbbá teszi a céget a tehetségek számára, tágabb mozgásteret ad a stratégiának, és megteremti azokat a forrásokat, amelyekből az innováció és a fejlesztések táplálkozhatnak. A növekedés megítélése a köznyelvben persze nem mentes a negatív asszociációktól. A társadalmi és ökológiai diskurzusokban gyakran jelenik meg a „korlátlan növekedés” kritikája, amelyet mohósággal, fenntarthatatlansággal vagy épp a túlfogyasztás ösztönzésével kapcsolnak össze. Radó Mátyás: Ki köti gúzsba a magyar e-kereskedő expanziós álmait?

Radó Mátyás: Ki köti gúzsba a magyar e-kereskedő expanziós álmait?

Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → Kosárérték

Ha nem irányítanánk át automatikusan, kattints ide!