A Capcom legendás sorozatának visszatérése lineáris pályákat ígér, de ezúttal a fejlesztők szerint nem a kihívás lesz az elsődleges cél. Az Onimusha: Way of the Sword minden eddiginél jobban a narratívára és a szélesebb közönség bevonására koncentrál – derült ki a fejlesztőkkel készített interjúkból. Az Onimusha közel két évtizedes távollét után tér vissza, de nem követi a mai hardcore trendeket. A Summer Game Fest keretében a zárt ajtók mögött bemutatott Onimusha: Way of the Sword a sajtó visszajelzései alapján nem a FromSoftware-féle brutális nehézséget követi. A Capcom fejlesztői (Kadowaki Akihito producer és Nihei Satoru rendező) a Multiplayer olasz magazinnak elmondták, hogy a játék lineáris, egymást követő küldetésekre épül majd, ahol a fő cél a történet és a világ élvezete lesz. „Az Onimusha: Way of… Olvasd tovább... Onimusha: Way of the Sword: nem a nehézségre helyezi a hangsúlyt!
Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → theGeek