Most, hogy a Ford is beszállt az MEB-buliba, tehát ők is osztoznak a Volkswagen-csoport hétköznapi modellek alá szánt, dedikált elektromos padlólemezén, egyre nehezebb eldönteni, hogy kinek sikerült a legjobb 4,6 méteres kupé crossovert alkotnia, azonos technikai alapokra. Ugyanakkor van itt egy új márka, aminek a nevét érdemes egyre mélyebbre elültetni az agyunkba. Úgy hívják: Cupra. Sokan még most is furcsán néznek erre az új jelvényre, és még a tapasztalt autósoknak sem feltétlenül ugrik be a létezésük, pedig a Cupra minden, aminek a SEAT-nak kellett volna lennie az elmúlt években, ezt pedig Tavascan tesztautóm is bebizonyította. Mára egyértelmű, hogy a Cupra kiszervezése sportos almárkává a spanyolok legjobb döntése volt. Nem véletlen, hogy csakhamar át is vették az anyamárka helyét, mostanra pedig olyan egyedi, kizárólag Cupra márkanév alatt futó típusokkal is rendelkeznek, amik mutatják az új projekt komolyságát. Ezek közül az egyik a Cupra Tavascan, ami az MEB villanyos padló...
Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → Autoszektor