The Witcher 3: prózai magyarázat arra, hogy miért lett olyan komor hangulatú!



A CD Projekt RED (CDPR) kifejtette, hogy miért döntöttek úgy a tíz éve megjelent játékukban a sötétebb, komorabb stílus mellett. A The Witcher 3 10. évfordulójának ünneplése részeként a CDPR a GamesRadarnak adott interjúban beszélt a „titkos szószról”, amely a küldetéseket olyan különlegessé tette. Paweł Sasko, a The Witcher 3 küldetéstervezője az érettséget említette a fő összetevőnek, mivel a fejlesztők többsége a 30-as és 40-es éveiben jár. Továbbá, ami szintén fontos, hogy lengyelek voltak. És az biztos, hogy a The Witcher 3-ban rengeteg sötét dolog van. Zombimagzat, körmös kínzás, kemencsében található baba, és így tovább. Sasko a CDPR RPG-jének ezeket a borzalmas elemeit ahhoz a pillanathoz hasonlította, amikor az ember beletörődik a ténybe, hogy a szülei egy nap meg fognak halni. „Azt mondanám, hogy… Olvasd tovább... The Witcher 3: prózai magyarázat arra, hogy miért lett olyan komor hangulatú!

The Witcher 3: prózai magyarázat arra, hogy miért lett olyan komor hangulatú!

Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → theGeek

Ha nem irányítanánk át automatikusan, kattints ide!