A Porsche nyolcadik éve a világ vezető luxus- és prémiummárkája



A Chanel parfümgyártó a második helyre jött föl, miután a márkaértéke 45,4 százalékkal, 37,9 milliárd dollárra emelkedett. Eközben a kézitáskáiról ismert Louis Vuitton a harmadik helyre csúszott le 32,9 milliárd dolláros márkaértékkel, ami 2,1 százalékos emelkedés egy év alatt. A Hermes továbbra is a negyedik helyen áll (19,4 százalék, 19,9 milliárd dollár). A Rolex svájci óragyártó a hetedik helyről az ötödikre jött föl (36 százalék, 18,8 milliárd dollár). A Dior megőrizte hatodik helyét (18 százalék, 17,3 milliárd dollár). A Cartier a nyolcadik helyről a hetedikre (15,4 százalék, 15,7 milliárd dollár), a Ferrari pedig a kilencedik helyről a nyolcadikra lépett előre (36,3 százalék, 14,4 milliárd dollár). Az olasz Gucci ruházati márka az ötödik helyről a kilencedikre csúszott vissza (-23,6 százalék, 11,4 milliárd dollár). A top tízest a Guerlain francia parfüm és kozmetikai cég zárta (23 százalék, 7,7 milliárd dollárral), a tavalyi tizenegyedikről lépett föl egy fokot, letaszítva a ...

A Porsche nyolcadik éve a világ vezető luxus- és prémiummárkája

Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → Autoszektor

Ha nem irányítanánk át automatikusan, kattints ide!