Phasmophobia: Egy horrorjáték, amit még a készítője sem mer végigjátszani – de 300 millió dollárt hozott!



Hihetetlen, de a Phasmophobia sikersztorijának mögöttese egy olyan fejlesztő, aki saját bevallása szerint kerüli a horrorjátékokat. Daniel Knight eredetileg teljesen más céllal kezdte el a projektet, de a végeredmény minden várakozást felülmúlt. Egy kooperatív kirakósból lett az elmúlt évek egyik legnépszerűbb rémisztő játékélménye. Lehet, hogy már te is felfigyeltél rá: egyre nagyobb divatja van a kooperatív horrorjátékoknak, ahol barátokkal együtt egyszerre lehet félni és nevetni. A Phasmophobia ebben a műfajban az egyik legkiemelkedőbb, hiszen szellemes nyomozásra és félelmetes élményekre épít, több millió játékost vonzva. Pedig az eredeti koncepció egészen más volt – és mindez azért, mert a játék készítője alapvetően nem is játszik horrorjátékokat. Daniel Knight, a Phasmophobia rendezője és vezető fejlesztője a PC Gamer-nek adott interjúban árulta el ezt az érdekességet. „Nem sikerült… Olvasd tovább... Phasmophobia: Egy horrorjáték, amit még a készítője sem mer végigjátszani – ...

Phasmophobia: Egy horrorjáték, amit még a készítője sem mer végigjátszani – de 300 millió dollárt hozott!

Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → theGeek

Ha nem irányítanánk át automatikusan, kattints ide!