Csalódást keltő időmérők a Toyotától Le Mans-ban



Tizenhat órányi pályán töltött idő, összesen 425 kör és 5791 km intenzív felkészülés után La Sarthe-ban – a hivatalos teszt, négy szabadedzés, időmérő és Hyperpole után – a Toyota készen áll arra, hogy 320 ezer néző előtt megküzdjön a 62 autóból (ebből 21 Hypercar) álló mezőnyben a hatodik Le Mans-i győzelméért. Szerdán délután kezdődött a hivatalos program az első szabadedzéssel, amelyet a meleg időben, közel 30 fokos hőmérsékleten rendeztek. A Toyota a háromórás edzésen az autói balanszát ellenőrizte kvalifikációs és versenybeállítások mellett is, miközben különböző mechanikai és elektronikai beállítási lehetőségeket is összehasonlított egymással. Két rövid piros zászló szakította meg a programot, valamint a 8-as autó lassú defektet kapott az edzés végén, de ezeket leszámítva a program biztatóan indult a japán csapatnak. A szerda esti időmérőn 21 Hypercar küzdött a csütörtöki Hyperpole 15 helyéért. Mivel kezdetben sok üzemanyag volt az autókban, a leggyorsabb idők az utolsó percek...

Csalódást keltő időmérők a Toyotától Le Mans-ban

Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → Autoszektor

Ha nem irányítanánk át automatikusan, kattints ide!