A Dead Space atyja beszólt: „Ma már nem hagyják jóvá az eredeti ötleteket a játékpiacon!”



Glen Schofield, a Dead Space alkotója szerint nem a fejlesztők, hanem a vezetők miatt halt ki az igazi kreativitás az iparban. Szerinte egy vérgőzös, végtagcsonkolós űrhorror ma már labdába sem rúghatna a kiadóknál. Az ikonikus fejlesztő szerint a játékkiadók túlságosan óvatosak lettek, ezért ilyen alkotások ma már el sem készülhetnének. 2008-ban egy űrmérnök főszereplésével jelent meg az a videojáték, amely alapjaiban rázta meg az egész iparágat. A Dead Space videojáték-történelem, hiszen újradefiniálta az űrhorror műfaját, és bebizonyította, hogy a műfaj a tripla-A kategóriában is képes újat mutatni. Azóta sok év eltelt, olyannyira, hogy még az EA legendás sorozatának atyja is kiadott egy másik játékot, amely viszont már nem aratott osztatlan sikert. A The Callisto Protocol elbukott, de Glen Schofield számára maradandó tanulságokat hagyott maga… Olvasd tovább... A Dead Space atyja beszólt: „Ma már nem hagyják jóvá az eredeti ötleteket a játékpiacon!”

A Dead Space atyja beszólt: „Ma már nem hagyják jóvá az eredeti ötleteket a játékpiacon!”

Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → theGeek

Ha nem irányítanánk át automatikusan, kattints ide!