Egyedi festéssel készül a hétvégi Le Mans-i 24 órásra a Toyota



A WEC 2024-es szezonjában gyártói világbajnoki címet szerzett Toyota Gazoo Racing célja az lesz az előttünk álló hétvégén, hogy legyőzze a komplett Hypercar mezőnyt – amelyben nyolc gyártó 21 autója képviselteti magát – és hatodik alkalommal nyerjen La Sarthe-ban, megerősítve ezzel esélyeit a bajnoki címvédésre. Le Mans dupla pontokat kínál, ezért egy itteni jó szereplés felgyorsíthatja a jelenleg a második helyen álló japán csapat felzárkózását a Ferrarira, amely eddig idén minden futamon győzni tudott, és 65 ponttal vezeti a bajnokságot. Főleg a kedvezőtlen teljesítménykiegyenlítési rendszer (BoP) miatt eddig a Toyota egyik legénysége sem tudott még idén dobogóra állni, ugyanis minden versenyen a Kölnben készülő GR010 Hybridnek volt a mezőnyben a legrosszabb súly/lóerő aránya. Ez azonban a Le Mans-i 24 órásra megváltozik, a Toyota versenyautója ugyanis az előző, spái versenyhez képest 16 kilóval könnyebb (1053 kg) és 40 kW-tal erősebb (520 kW, 707 LE) lesz, így az aktuális súly/te...

Egyedi festéssel készül a hétvégi Le Mans-i 24 órásra a Toyota

Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → Autoszektor

Ha nem irányítanánk át automatikusan, kattints ide!