Nehézfiúk új megoldásai - az alternatív hajtásláncok és a Bosch



Annak ellenére, hogy az alternatív hajtásláncok gyors ütemben terjednek és évről évre egyre több villanymotoros járművel találkozhatunk, a dízelmotort sem kell még temetnünk. Ez a technológia főként a haszon- és tehergépjárművek szegmensében meghatározó és iparági várakozások szerint még az is marad egy ideig. A Bosch előrejelzései szerint 2035-ben világszerte az 56 kilowattnál nagyobb teljesítményű, új építőipari járművek közül ötből négy még mindig dízelmotorral működik majd. Ez a technológia robusztussága és megbízhatósága miatt ugyanis ideális hajtáslánc a legkülönbözőbb területeken. Mivel azonban a dízelmotorokkal kapcsolatban gyakran felmerül ellenérvként, hogy környezetszennyezőek, a Bauma 2025 kiállításon a Bosch bemutatta, hogyan csökkenthető tovább a szén-dioxid-kibocsátás ebben a járműszegmensben. A Digital Fuel Twin alkalmazás átláthatóvá teszi a munkagépek valós károsanyag-kibocsátását A dízelmotorok szén-dioxid-kibocsátása már ma is csökkenthető megújuló forrásból szár...

Nehézfiúk új megoldásai - az alternatív hajtásláncok és a Bosch

Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → Autoszektor

Ha nem irányítanánk át automatikusan, kattints ide!