Fotó: Nagy Norbert Facebook-oldala A különösen technikás és Európa leghosszabb hegyi pályáján elért eredmény azért különösen értékes, mert a magyar pilóta új, turbómotoros BMW-jével komoly technikai nehézségek ellenére ért célba. "Ez Európa leghosszabb hegyi pályája és a világon is az egyik legnehezebb. Valóban legendás helyszín. Nehéz volt betanulni, de végül olyan szektoridőket mentünk, amelyek bőven első helyet értek volna más pályákon. Ez mindenképp bizakodásra ad okot" – értékelt az Európa-bajnok versenyző, aki pályafutása 21. szezonját teljesíti idén. A harmincéves autóversenyző szerint az olajfogyasztástól kezdve a teljesítményingadozásig sok apróság nehezítette a dolgukat. A hegyi Európa-bajnokság következő állomása Lengyelországban lesz öthetes felkészülési időszak után. MTI További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!
Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → Autoszektor