Az érzelemkódolás és az e-kereskedelem



Az érzetalapú kódolás (vibe-coding) azt a módszert jelenti, mely digitális adatok (vásárlói viselkedés, vizuális preferenciák, zenehallgatási szokások, közösségi média aktivitás és szóhasználat) elemzésével tár fel érzelmi állapotokra és pszichográfiai jellemzőkre utaló mintázatokat. Ez a megközelítés ötvözi a technológiai innovációt (MI) és a pszichológiai elemzést annak érdekében, hogy a vásárlóink hangulatát és személyiségjegyeit igazán megértsük, és ehhez igazítsuk az online vásárlási élményüket. - Erről szól Tölgyes László András friss írása. Az érzelemkódolás és az e-kereskedelem

Az érzelemkódolás és az e-kereskedelem

Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → Kosárérték

Ha nem irányítanánk át automatikusan, kattints ide!